Social Items

Ustaz Don Dan Isteri 2017

Sedutan dari Ceramah Perdana oleh Ustaz Don Daniyal Don Biyajid di Majlis Perbandaran Sungai Petani Kedah pada 5 Januari 2017. Ibu ayah risau melihat anak jahil dalam pelajaran.


Dikatakan Kahwin Lagi Ini Kenyataan Ustaz Don Daniyal Iluminasi

Isteri kamu pula sanggup korbankan tubuhnya kerana dia lebih sayangkan kamu dari tubuhnya sendiri.

Ustaz don dan isteri 2017. Pastinya ramai yang ternanti-nanti untuk melihat wajah comel Don Mustofa anak sulung Ustaz Don Daniyal dan isterinya Husna. Buku Apa Erti Cinta 2012 Buku Fiqh Islam dan Kemusykilan Agama 2012 Buku Lateral al-Bukhari 2012 Buku Menjadi Penulis Super 2013. Tambah ustaz Don lagi sebagai ibu bapa yang berkerjaya dia dan isteri cukup sibuk dengan urusan kerja.

Advertisement Ustaz Don dan Husna bakal bergelar ibu bapa. Don Daniyal bin Don Biyajid atau lebih terkenal sebagai Ustaz Don lahir 14 November 1984 merupakan seorang penceramah bebas. Melayari kehidupan berumahtangga selama enam tahun kini Ustaz Don Daniyal dan isteri Dr Husna Zahry bakal menimang cahaya mata ketiga mereka.

Selain majlis kesyukuran untuk baby Husna juga telah tamat pengajian perubatannya Konvo di mesir. Wallahualam ujar Ustaz Don mengenai zuriat. Serius sweet sangat mereka berdua ini.

Dugaan Ustaz Popular Harian Metro. Anak kedua dari empat adik-beradik. Ustaz Don hanya menghembuskan ayat-ayat untuk membuat air selusuh tersebut dan mengusapkan sahaja pada perut beliau sebelum bersalin.

Ustaz izhar ariff dan isteri. Klik gambar untuk size 600X600 FACEBOOK VIDEO. Dr Husna juga cukup berterima kasih kerana Ustaz Don banyak mengajarnya jadi isteri dan ibu yang baik dan setiap kelemahan diperbaiki dariКурстар.

Memang one happy family. TV al-Hikmah HyppTV program bedah buku rancangan khas Kilauan Ilmu. Melihat senyuman Ustaz Don dan isterinya Husna Abang Nara boleh agak betapa bahagianya mereka melayari bahtera rumahtangga.

Bukit Mertajam Pulau Pinang. Use custom templates to tell the right. Ceramah bertajuk Cemerlang Di.

Ustaz Don Daniyal 2017 - Kisah Bapak Segala Munafik FITNAH Isteri Nabi Dan SahabatIngat DAKWAH Ingat PENCETUS UMMAH ChannelYang baik itu datang dari Allahy. Terbaru Berita gembira sah bergelar seorang doktor tersebut telah dikongsi oleh Husna melalui laman sosialnya kira-kira seminggu lalu setelah keputusan rasmi dikeluarkan oleh University Cairo Kasr El-Ainy Medical Faculty. Don Daniyal Don Biyajid.

Anak kedua dari empat beradik kepada pasangan Che Maryam binti Abdul Kader dan bapa Don Biyajid bin Mustafa seorang bekas pembantu makmal veterinar. Isteri saya langsung tiada masa untuk saya dan kadangkala dia garang dengan saya. Ustaz perempuan simpanan saya manja dan lemah-lembut.

Tahniah admin ucapkan kepada pasangan ideal zauj dan zaujah Ustaz Don dan isteri yang sentiasa bahagia. Saya cuma boleh kata Alhamdulillah. Kita kena terima situasi tersebut dan cari alternatif terbaik.

Suka Abang Nara melihat gambar mereka sekeluarga. Ustaz Halim Hassan. 33 Tahun 2017 Asal.

Kedua dua isteri ustaz. Bagi yang nak mengenali isteri ustaz dengan lebih dekat lagi boleh la search fb keduanya iaitu fb rogayah sulong dan fb nisya wan. ISTERI DALAM Al-QURAN.

Jangan menafikan kerana kita tidak akan jumpa jalan penyelesaian. Firman Allah jika Dia hendak memberi rezeki Dia akan beri dan tidak mengira siapa. Tidak mahu membiarkan peminatnya tertunggu-tunggu Ustaz Don telah berkongsi gambar pengarang hati jantungnya menerusi akaun Facebooknya.

Mengikut cerita isteri Ustaz Don Dr Husna pada hari beliau melahirkan anak mereka Don Mustofa pada 18 Januari 2014 suaminya itu tidak sempat pun buat sendiri air selusuh. Artikel video dan foto oleh. Petang semalam pendakwah muda Ustaz Don Daniyal bin Don Biyajid 36 atau mesra disapa Ustaz Don telah memaklumkan bahawa beliau dan isteri baru sahaja menimang anak keempat.

Ustaz Don mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Kebun. 23-06-2019-Ustaz Halim Hassan-Tazkiyatun Nafs siri 4Подробнее. Ketika beliau dan isteri berada di arafah pada tahun 2017.

Timang anak jantan lagi Dalam muat naik yang terbaru di Instagram isterinya selamat melahirkan putera keempat mereka kira-kira jam 325 petang 11 Februari 2021. Mengikut cerita isteri Ustaz Don Dr Husna pada hari beliau melahirkan anak mereka Don Mustofa pada 18 Januari 2014 suaminya itu tidak sempat pun membuat air selusuh sebenarnya. Justeru tambahnya sebagai orang yang berkerjaya pertama sekali kena mengaku yang diri sibuk.

Apa yang menarik Ustaz Don juga telah memberi tunjuk ajar nasihat dan kemudian mencukur rambut anaknya itu sambil bersalawat bersama-sama isteri dan rakan-rakan. SiaranUlangan dari live Instagram bersama Ustaz Don Daniyal dan Ustazah Nony berbual tentang para isteri yang disebut di dalam. Kisah Air Selusuh Dan Kelahiran Don Mustofa.

Untuk info mereka bernikah pada 23 Ogos 2012 bersamaan 5 Syawal 1433H. TV al-Hijrah program LabbaikaAllah bersama Ustaz Don Shamsul Ghau-ghau dan Anita Baharom. Mungkin Ustaz Don selepas ini boleh mengacarakan program berbentuk keluarga dan memberi nasihat kepada pasangan suami isteri muda.

Hasil perkahwinan itu pasangan ini dikurniakan dua orang anak Don Mustofa dan Don Ibrohim. CUKUR SALAWAT ANAK. Ustaz Don hanya menghembuskan ayat-ayat untuk membuat air selusuh tersebut dan mengusapkan sahaja pada perut beliau sebelum bersalin.

Perempuan simpanan kamu tidak ada tanggungjawab untuk dipikul. Ustaz Don atau nama sebenarnya Don Daniyal Don Biyajid 35 bersama isteri kesayangannya memilih nama yang cukup indah Don Sulaiman untuk anak lelaki mereka itu. Dia tidak perlu tahu masalah.

Ustaz Don berkahwin dengan Husna pada 2012. 14 10 2017 Isya YBhg Ustaz Halim Hassan Bagaimana Rasulullah SAW Mendidik Generasi Idaman. Pendakwah Bebas dan Pensyarah.

Ustaz Abdullah Khairi 2017 HD - Suami Tak Kawin LainKalau. Mohd izhar ariff bin mohd kashim a m s tarikh dan tempat lahir.


Pin On Brainfood


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar