Social Items

Usahawan Artis Suami Isteri

Dia pernah berkahwin dengan usahawan Mawar Karim pada 2013 namun bercer5i pada Julai 2019. Pada hari ini KRU sudah tidak menyanyi lagi.


Wanita Ini Berjaya Sebagai Pengasas Produk Niatnya Hanya Nak Lihat Suami Segak Bergaya Dengan Gaji Puluhan Ribu Bantu Orang Lain Perbaiki Kehidupan Figura Mstar

Melihat perkongsian pelakon veteran itu di media sosial ramai peminat dan rakan artis membanjiri ruangan komen dengan mengatakan rasa kagum mereka terhadap hubungan yang terjalin antara Zarina bersama madunya itu.

Usahawan artis suami isteri. Semua sedia maklum mengenai usahawan Intan Liana Saleh yang kini sudah kembali memegang status isteri setelah hampir tiga tahun bergelar ibu tunggal. Siapa sangka Heliza yang tidak pernah mnunjukkan tanda-tanda sudah berpunya akhirnya dikejutkan dengan berita perkahwinan Heliza bersama seorang usahawan. Lima bulan berlalu Shuib hanya mampu peluk anak menangis di pusara isteri.

Natasha Hudson kini sah bergelar isteri kepada usahawan dari Kelantan Noor Nashriq Sekarnor selepas selamat diijabkabulkan tepat pukul 830 malam dengan hanya sekali lafaz. Rakan Artis Dan Netizen Luah Rasa Kagum. Jom kita tengok senarai Artis Malaysia yang berkahwin sepanjang tahun 2021.

Alhamdulillah dengan sekali lafaz penyanyi dan pelakon popular Ayda Jebat sah bergelar isteri kepada pengacara Nabil Mahir pada 1 Januari 2021. Terbaru bekas madu kepada penyanyi etnik kreatif Noraniza Idris hari ini mendakwa suaminya Datuk Muhamad Mustafa Idrus 54 pernah meniduri lebih 10 wanita sepanjang perkahwinan mereka. Bila saya tanya suami dia kata bukan mereka berdua saja masa sambut tu tapi ada sekali dengan ustaz yang sama-sama dalam rombongan.

Selesai membahasakan dirinya sebagai Kak Migha isteri kepada El Azman ini disifatkan seorang wanita yang tak boleh duduk diam. Sejak 2016 lagi wanita tersebut mendakwa semua keuntungan jualannya masuk ke dalam akaun bank peribadi. Isteri Pengasas Terkenal Bongkarkan Sikap Sebenar Suami.

Mereka sibuk dengan kerjaya baru sebagai usahawan dalam industri hiburan. Selepas kembali bergelar isteri bulan lalu usahawan selebriti Intan Liana Saleh sentiasa menjadi tumpuan warganet dalam menjalani kehidupan rumah tangga bersama suaminya Mohd Aizam Yahya. Ayda Jebat dan Nabil Mahir.

Ini merupakan perkahwinan kedua buat Fizo. Semua duit untung jualan sejak 2016masuk akaun peribadi suami. Anak-anak yang lahir pada tahun 1990an pastinya tergila-gilakan lagu mereka.

13 Julai 1993 tarikh keramat saya selamat dinikahkan dengan seorang lelaki dan menjadi isteri keduanya. Pasangan suami isteri artis dan selebriti yang juga usahawan terkenal adalah antara individu yang dipanggil bagi membantu siasatan berhubung kes pengubahan wang haram. Dipercayai tertekan dengan masalah rumah tangga yang tidak selesai usahawan dan juga influencer Nuramirah meluahkan isi hati yang dipendamnya sejak sekian lama.

Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman sebenarnya adalah seorang usahawan berjaya yang bergelar jutawan dan cukup aktif berkongsi ilmu kepada orang ramai dalam bentuk video pendek. Mana tidaknya wanita berusia 35 tahun itu melalui episod kegagalan rumah. Meskipun sudah lima bulan pemergiaan Allahyarham Siti Sarah orang ramai masih merasai kehilangan penyanyi itu terutama bagi Shuib dan anak-anaknya.

Bergelar isteri kedua kepada usahawan itu dedah Zarina perkahwinan itu sebenarnya atas dasar kasihan. Sebelum ini usahawan Datuk Seri Aliff Syukri menerusi laman Instagram memberitahu yang dia tidak mahu dikaitkan dengan bekas kakitangannya berkenaan kes penipuan pakej pelancongan. Bekas Suami Noraniza Idris Tiduri 10 Wanita Liwat Isteri Dunia artis untuk tahun 2010 ni nampaknya semakin panas.

Terbaru tindakan Shuib yang juga pelawak dan usahawan memujuk anak perempuannya Dzahira Talita Zahara ketika menziarahi. Namun begitu kebahagiaan tersebut tidak kekal lama apabila si isteri meluahkan dirinya. Pasangan suami isteri artis dan selebriti yang juga usahawan terkenal adalah di antara individu yang dipanggil bagi membantu siasatan berhubung kes penggubahan wang haram.

Ini merupakan perkahwinan keempat buat Natasha Hudson dan beliau mengesahkan sudah berpisah dengan suami terakhirnya Carleed Khaza atau Khalid Kamal sekitar September 2018. Pengasas Elrah Exclusive iaitu El Azman sempat mengerjakan ibadah umrah di Tanah Suci Mekah dahulu walaupun isterinya Nur Amirah sedang berusaha meminta. Heliza Helmi Sah Bergelar Isteri Kepada Dato Sri Mahadi Badrul Zaman.

Sekiranya benar isteri Fizo sedang hamil didoakan agar kandungan berkenaan membesar dengan sihat dan selamat. Gara-gara tidak tahan diburukkan oleh pihak sebelah sana Norsufia Johari atau lebih dikenali sebagai Cik Pia nekad dedahkan kemelut rumah tangganya dalam siaran Live TikTok baru-baru ini. Jom kami kongsikan 10 artis Malaysia yang bergelar usahawan berjaya.

Foto Instagram zarinazainuddin_ Alhamdulillah madu baik. Suami baring di riba senyuman bahagia Intan Saleh buat ramai tumpang gembira. Suami Tangguh Ceraikan Isteri Siap Boleh Pergi Umrah Dulu.

Peguam Jelaskan Hak Isteri. Soalnya kenapa dia masih nak jumpa suami saya. Penganggur Dipenjara 8 Bulan Pukul Isteri Guna Pengecas.

Siapa tak kenal dengan KRU. Fizo dan Fazeera bernikah pada 21 Oktober 2021 dalam satu majlis tertutup di Janda Baik Pahang. Mengulas lebih lanjut usahawan kosmetik menyatakan bahawa dia mengamalkan solat istikharah bagi memohon petunjuk sebelum membuat sebarang keputusan.

Mohd Izhar Ariff Mohd Kashim di. Sah bergelar isteri dengan sekali lafaz Menerusi posting yang dimuat naik oleh seorang pendakwah terkenal iaitu Prof. Penyanyi Heliza Helmi sah bergelar isteri kepada usahawan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman dengan sekali lafaz hari ini pada jam 1000 pagi di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin Putrajaya.

Penyanyi Heliza Helmi telah sah bergelar isteri kepada usahawan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman dengan sekali lafaz pada 1 Januari lalu di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin Putrajaya. Senarai ini akan ditambah dari masa ke semasa. Suami Buang Dari Syarikat Sendiri.

Video Saya dah bg amaran kat isteri Bad Indigo ni- Vida tak puas hati Ashira kerja cuci pinggan rendahkan Ievel artis January 5 2022 mnr1 Hiburan 0 MENYIFATKAN hanya mencem4rkan kerjaya sebagai artis usahawan kosmetik Datuk Seri Vida meminta penyanyi Ashira berhenti daripada mengambil upah mencuci pinggan di kedai makan. Intan 36 selamat bernikah dengan penjawat awam Mohd Aizam Yahya 25 dalam majlis pernikahan di sebuah premis acara di Jalan Ampang di sini malam semalam. Pasangan artis usahawan selebriti disiasat SPRM kes gubah wang haram.

Pasangan itu dibawa ke Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia SPRM Putrajaya selepas dijemput di. Baru-baru ini nama usahawan tersebut kembali disebut warganet apabila pasangan suami isteri ditahan tersebut dikatakan bekas kakitangan Aliff Syukri. Sambut birthday di Madinah pula tu kata jurusolek artis MUA itu dengan nada kesal.

Usahawan itu bergambar mesra bersama suami Hanna. Sewaktu Hari Raya Aidiladha lalu kemelut hubungan antara pasangan usahawan Nur Amirah dan El Azman disangka jernih apabila sudah berdamai semula. Tidak hanya itu sahaja suaminya juga antara insan yang bersungguh-sungguh mempertahankan hubungan mereka suami isteri sekaligus pertahankan keluarga yang dibina bersama.

Ada saja benda yang mahu dibuat usahawan ini sejak masih bergelar penuntut universiti suatu ketika dulu.


Jodoh Tak Panjang Berpisah Akhirnya Ini Kisah Penceraian 10 Artis Malaysia Sepanjang 2020 Mykmu Net


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar