Social Items

Suami Tikam Isteri Hamil Putrajaya

Putrajaya Putrajaya Jenayah Tikam Putrajaya Putrajaya Guru hamil ditikam suami. Susulan daripada kejadian itu lelaki.


Suami Tikam Isteri Hamil Menangis Sepanjang Prosiding Diperintah Ke Hospital Bahagia Semasa Mstar

Dalam kejadian kira-kira jam 950 pagi itu mangsa berusia 35 tahun terbabit terpaksa memandu sendiri dari rumahnya di Presint 9 di sini walaupun cedera bagi mendapat kecemasan di.

Suami tikam isteri hamil putrajaya. Kini Trending Isu Kontroversi Video Popular Lensa Insta Ready To Go Home Neelofa Dah Discharge Dari Hospital Bilik Bilal Curi Tumpuan Netizen. Seorang guru wanita yang hamil 37 minggu cedera di beberapa bahagian badan selepas ditikam suaminya di kediaman pasangan berkenaan di sini semalam. Suami tikam isteri hamil diarah jalani pemeriksaan mental.

November 14th 2019 by Amirul Asraf. Guru wanita yang sedang hamil 37 minggu itu cedera parah selepas ditikam suaminya di kediaman mereka yang terletak di Putrajaya Kuala Lumpur. KOMPASJABAR TUSUK GARUTDiduga cemburu seorang suami di Garut tega menikam istrinya sendiri yang tengah hamil 5 bulan.

Seorang lelaki yang menikam isterinya yang sarat hamil dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur bagi tuduhan sengaja menyebabkan kecederaan terhadap isteri. PUTRAJAYA - Jurutera audio televisyen tempatan yang menikam isterinya yang sarat hamil dalam kejadian di sebuah rumah di Presint 9 di sini minggu lalu akan didakwa di Mahkamah. Setelah menikam istirnya pelaku m.

Sekitar jam 950 pagi seorang guru yang sedang hamil 37 minggu terpaksa memandu sendiri kenderaannya dalam keadaan luka berdarah. Dalam kejadian kira-kira jam 411 petang itu mangsa berusia 56 tahun. Kejadian yang berlaku di Putrajaya kira-kira pukul 950 mengakibatkan guru berusia 35 tahun mengalami kecederaan di di jari kiri.

Laporan Sinar Harian berkaitan kes ini. GURU yang hamil 37 minggu cedera selepas ditikam suaminya di Putrajaya semalam. Suami Tikam Isteri Mengandung Diperintah Ke Hospital Bahagia Jalani Pemeriksaan.

Itu kata sepupu suspek yang e. Semalam media melaporkan seorang isteri yang sedang sarat hamil 37 minggu telah ditikam oleh suaminya di kediaman rumah mereka di Putrajaya. Susulan kes suami menikam isterinya yang sarat hamil minggu lalu di Putrajaya Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur memerintahkan pembantu jurutera audio itu ke Hospital Bahagia Ulu Kinta Perak untuk.

KUALA LUMPUR - Seorang suami yang mencederakan isteri yang sedang hamil menggunakan pisau lipat menangis selepas Mahkamah Seksyen di sini hari ini. Suami tikam isteri sarat mengandung dengan pisau lipat diperintah jalani pemeriksaan di Hospital Bahagia 2311 VIRAL Susulan kes suami menikam isterinya yang sarat hamil minggu lalu di Putrajaya Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur memerintahkan pembantu jurutera audio itu ke Hospital Bahagia Ulu Kinta Perak untuk menjalani pemeriksaan selama 30 hari. Kejadian yang berlaku pada jam 950 pagi itu menyebabkan mangsa yang berumur 35 tahun terpaksa memandu kenderaannya sendiri dari rumah di Presint 9 Putrajaya dalam keadaan sakit akibat cedera.

Putrajaya Guru hamil 37 minggu cedera selepas ditikam suami dan terpaksa memandu kenderaannya sendiri ke hospital untuk mendapat. Suspek yang menikam isterinya yang hamil di Putrajaya kelmarin dipercayai mengalami tekanan di tempat kerja sejak 3 bulan lalu. Akibat masalah kewangan isteri tikam suami hingga mati.

Suami tikam isteri sarat hamil. Berita guru hamil ditikam suami ini bagaikan manusia sudah hilang perikemanusiaannya sesama insan. Isteri Gugur 4 Kali Sebelum Lahirkan Cahaya Mata Pertama Adam Corrie Jawab Soalan Peminat Bayi Lelaki Tak Setampan Suami.

Suspek yang menikam isterinya yang hamil di Putrajaya kelmarin dipercayai mengalami tekanan di tempat kerja sejak 3 bulan laluItu kata sepupu suspek yang en. Mayat mangsa dihantar ke Hospital Tuanku Jaafar Seremban untuk tindakan lanjut. Viral di media sosial apabila seorang isteri yang sedang sarat hamil 37 minggu telah ditikam oleh suaminya di kediaman rumah mereka di Putrajaya baru-baru ini.

Suami tikam isteri sarat mengandung dengan pisau lipat diperintah jalani pemeriksaan di Hospital Bahagia Khamis November 14 2019. NOOR AZLIDA ALIMIN 14 November 2019. SEREMBAN - Seorang lelaki mati dipercayai ditikam isterinya di sebuah rumah di Rasah Kemayan Golf Country Township di sini pada Ahad.

Jurutera audio tikam isteri sarat hamil didakwa esok. TUAN BUQHAIRAH TUAN MUHAMAD ADNAN 13 November 2019. Susulan daripada kejadian itu lelaki tersebut telah direman oleh pihak polis sehingga Jumaat ini bagi siasatan lanjut.

Selepas ditikam di beberapa bahagian badan oleh suaminya ke Hospital Putrajaya. Suami tikam isteri sarat hamil. Isteri Hamil Ditikam Suami Pandu Sendiri Kereta Pergi Hospital Selamat Melahirkan Anak Kejam dan tidak berperikemanusiaan hari ini dilaporkan seorang wanita yang merupakan guru sedang sarat mengandung telah ditikam oleh suaminya sendiri.

Zulkifli dibawa keluar selepas didakwa di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur hari ini.


Tikam Belakang Perut Lengan Isteri Guru Hamil Selamat Lahirkan Bayi


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar