Social Items

Suami Selalu Cakap Isteri Bodoh

Ini sekadar perkongsian ilmu yang ramai antara kita tidak ambil kisah. Dia tetap buat bodoh.


Isteri Muncung Sehari Suami Baru Sedar Guna Kain Buruk Perlu Ikut Jawatan Aku Peninglah Viral Mstar

Selalu bila terjadinya pertengkaran antara kami suami sentiasa cakap kepada mak mertua yang dia tidak boleh tahan lagi hidup.

Suami selalu cakap isteri bodoh. Aku ingat dia cakap pasal aku. Isteri yang dimaksudkan bukan aku. Dia seperti biasa tunjukkan kemesraan diaorang suami isteri.

Kita sepatutnya kena selalu promote edify isteri kita depan anak-anak. Unknown October 8 2018 at 1138 PM. Selalu halau saya dr rumah dan memukul saya hingga lebam.

Selalu cakap baik2 dan nasihatkan aku untuk berhenti buat benda sia2. 13 Tanda-Tanda Rahsia Suami Curang Dengan Isteri. Diorang yakin yang satu hari nanti segala penat jerih usaha dan pengorbanan kau akan membuahkan hasil.

That isteri yg selalu dia guraukan is not me. Begitu juga setelah suami mendapat tahu kecurangan isterinya dan dia telah mengakui dan kemudian telah bertaubat nasuha lantas si suami memaafkan dan menerimanya kembali juga. Aku tak ambik port aku cuma cari dia bila aku berhajat.

Nasib belum bercouple. Tapi aku tak kesah aku suami aku ego aku ada kuasa veto. Siti Hanum Updated 08082021.

Perempuan kan bodoh boss semua dia nak menang dia tak kaji nas dan dalil dlu sblum cakap patot la dalam neraka ramai penghuni wanita je. Dia betul-betul ada isteri sebenar. Saya sedar saya bukanlah ada rupa paras yang hensem pun sebab tu saya buat kerja2 rumah semua supaya isteri rasa bahagia tapi ini yg saya dapat.

Hanya karena tak tahan terus dihina dan dibebel isteri seorang suami Syafrizal 47 gelap mata membelasah isterinya sendiri Syafrida 40 hingga maut lebih memilukan kekarasan rumah tangga itu berlaku didepan 3 anaknya sendiri yang berumur 2 ke 10 tahun. Aku tau dia layan aku sambil nangis. Derhakakah saya sekiranya saya bermasam muka dengan suami kerana suami selalu memaki hamun saya dengan perkataan bodoh sial dsbgnya.

People need to see this more. This is a very informative post. Kadang lepak hari minggu.

Isteri tak bodoh diorang tahu kemampuan kau sebagai suami. Lebih-lebih lagi anak dah besar. 12 Ciri Ciri Suami Durhaka Terhadap Istri Menurut Islam.

Aku punya down tu. Kesian pasa isteri dan anak2 kamu kalau ada la. Bodoh atau hodoh mana pun isteri tetap seorang isteri.

Pergaduhan suami isteri adalah perkara biasa yang kita dengar. Kajian baru-baru ini telah membuktikan hampir 20 pasangan bercerai akibat pergaduhan. Waktu tu mulalah balik rumah masam muka.

Seolah-olah sengaja dan tak nak hormat suami trying to show whos the dominant here. Zaman ini semua pakai duit. Tanpa isteri mana mereka dapat gelaran ayah.

Siang malam pegang kalkulator. Masa bercinta memang okey alright. Bayangkan betapa sedih hati saya sebagai suami bila isteri cakap mcm tu rasa mcm saya ni tak guna langsung.

Allah akan cukupkan sebab dah bagi laluan mudah pada orang lain. Namun begitu apabila suami isteri terlalu kerap sangat bergaduh pun sebenarnya boleh membawa padah. Seorang suami dituntut untuk bisa mendidik melindungi serta selalu menegakkan kebenaran dalam kehidupan rumah tangganya.

Bini Haikal selalu suruh aku bawaklah anak bini sekali bila lepak. Kalau poket zero memang susah. Dalam kejadian yang berlaku di kepulauan Batamriau 26102016 laluanaknya yang paling besar berkata Ayahnya itu memukul.

Ini tidak ada duit sikit lupa diri lupa anak bini dan tak mahu jaga hati isteri. Jatuhkan air muka suami. Bak kata pepatah sedangkan lidah lagi tergigit apatah pula suami isteri.

Saya pernah tanya kenapa. Tetapi ada sesetengah isteri yang tidak tahu akan menghargai mahkota itu dan tidak kreatif untuk menggunakannya dalam. Saya cakap terus terang suami memang tak suka kalau isteri tak bekerja.

Apakah saya bodoh kerana masih ingin menjadi isteri kepada orang yang tidak ingin taat pada Allah dan juga mempunyai mak dan bapak mertua yang sampai bila pun akan indirectly menghasut suami yang saya ni isteri yang tidak bagus. Pening serba tak kena. Zahirkan yang kita respek.

Tapi aku tak kesah. Kalau kantoi isteri anda nampak anda tengok perempuan lain cakap Abang bersyukur isteri abang tak macam dia itu. Si isteri yang selalu naik angin maki hamun suami depan orang kawan2.

Cara Menundukkan Suami Pertama sekali ini bukan ilmu hitam. Harap-harap semuanya sihat dan happy selalu. Buang terus pun lagi ok 1.

Hidup mesti ada penghujung. Haih bayangkan kalau dah cinta gila2. Kita lelaki ni hanya akan tersedar akan menyesal bila isteri dan anak anak dah tinggalkan.

Seksi sangat Ehem rahsia kita okay. Dia selalu bagitahu betapa dia sunyi. Dalam Al-Quran Surat An- Nisa ayat 34 disebutkan bahwasannya kaum lelaki suami adalah pemimpin bagi kaum wanita istrinya.

Aku bagi 1001 alasan. Bila Suami Curang Fluffydragon CC BY Modified Assalamualaikum semua. Aku tak tahu nak marah dia atau nak marah diri sendiri sebab bodoh taknak ambil tahu.

Kerap kali apabila timbulnya masalah sikap isteri yang dikatakan mengada-ngada itu menjadi punca pertengkaran. Kau lelaki yang teragung jika kepercayaan itu sama seperti sebelum kau buat hal. Suami mana tak sayang isteri.

Malah dia boleh buat bodoh apa saja suruhan ibunya. Malah aku pernah konon-konon tersepak kaki dia. Maknanya jika isteri berlaku curang dibelakang sedang suami tidak mengetahuinya sehinggalah dimaklumi kepadanya tanpa disertakan bukti untuk mengesahkannya itu tidak dinamakan dayus.

Ia demi perkahwinan bahagia hingga ke anak cucu kita juga. Dan baru2 ni isteri ada cakap dengan saya dia takde nfsu dengan saya. Rasa nak tumbuk je muka Haikal masa tu.

Susahlah nak tengok orang nikah lebih dari satu ini bahagia. Tak kerja lagi bagus dia boleh tanggung tapi bila dah beranak pinak baru tahu langit tinggi rendah. Aku betol2 abaikan dia.

Cuba anda semak kalau ada 15 sikap ini dalam diri anda kenalah ubah. Promotelah Isteri Depan Anak-anak. Isteri atau pun seorang perempuan dari azalinya telah dianugerahkan mahkota yang sangat berharga.

Boleh berkenalan dengan bini aku. Maka tak peliklah kalau anak-anak tak dengar cakap ibunya. Mana lah ekonomi nak naik nak bertahan lama.

Unknown June 24 2014 at 504 AM. Bukan untuk orang lain. Aku kata bini aku penatlah.

Ibunya hilang bisa depan anak-anak. Aku bahagia dengan hidup. Terlalu mudah untuk leka dan kita pula memang dicipta supaya mudah tertarik dengan benda terutamanya wanita rumah dan kereta yang cantik.

Apa yang penting sama-samalah kita suami isteri menjaga tutur kata masing-masing. Pernah menampar muka saya krn sy meninggikan suara kerana tak tahan dengan perbuatannya yang kasar menarik rambut saya curah air ke muka saya dan. Untuk pengetahuan korang aku memang suka baca kisah rumah tangga kat facebook sebab kat situ ada 1001 kisah pahit manis suami isteri.

Sebab tu aku selalu cakap kau dan aku lelaki. Kebanyakan suami selalu menyalahkan isteri apabila isteri kerap merajuk dan marah tanpa mengetahui apakah puncanya. 10 kali suruh kemas mainan tapi tak jalan-jalan juga.

Yg bodoh tu kamu.


Rahsia Perkahwinan Orang Yang Setia Ni Selalu Nampak Bodoh Sebab Walaupun Dia Selalu Kena Tipu Tapi Dia Masih Lagi Mampu Untuk Memaafkan Bagi Lagi Peluang Itu Yang Kita Silap Dia Tak Bodoh Tak


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar