Social Items

Zulin Aziz Isteri Sultan

Semoga berbahagia buat pasangan ini. Rasa syukur tidak henti-henti dipanjatkan personaliti terkenal Zulin Aziz kerana menerima lamaran daripada Farhan Norzaini ketika kedua-dua mereka berkunjung ke Madinah tahun lalu.


Zulin Aziz Selamat Bertunang Akan Bernikah Pada 20 Februari 2022

Mbuzz adalah info tambahan b.

Zulin aziz isteri sultan. Namun kehadiran Farhan dua tahun lalu memberi keyakinan padanya bahawa perancangan Allah adalah sebaik-baiknya. Zulin Farhan sah suami isteri. Sebelum ini pelakon dan penyampai radio Zulin Aziz mengakui hatinya sudah dimiliki dan bakal mendirikan rumah tangga dengan seorang ahli politik Indonesia.

Berjaya Menawan Hati Zulin Aziz Ini Profil Dan Fakta Menarik Farhan Norzaini Yg Ramai Tak Tahu 20022022 admin Artis 0 Setelah hampir sebulan mengikat tali pertunangan pelakon dan pengacara Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaannya Farhan Norzaini35 selepas dinikahkan di Masjid Negara pada jam 920 pagi tadi. Majlis pernikahan selebriti Zulin Aziz 33 dengan pasangannya Farhan Norzaini pagi tadi di Masjid Negara berjalan dengan lancar. Zulin Aziz selamat bertunang akan bernikah pada 20 Februari 2022.

Hanya dengan sekali lafaz pasangan tersebut sah menjadi suami isteri. Zulin Aziz Sah Bergelar Seorang IsteriBersama Sean Lee MBUZZ menghidangkan berita hiburan gosip terhangat di Malaysia. Kalau suka video ini jangan lupa like dan subscribe Miss.

Rasa syukur tidak henti-henti dipanjatkan personaliti terkenal Zulin Aziz selepas sah bergelar isteri kepada Farhan Norzaini pada pagi ini. Majlis akad nikah berlangsung mengikut prosedur operasi standard SOP ditetapkan Majlis Keselamatan. Sat Jan 29 2022.

Sudah rancak membuat persiapan perkahwinan termasuklah mencipta lagu khas untuk mereka berdua perancangannya untuk berkahwin bagaimanapun tidak kesampaian apabila hubungan beliau. Sebak betul tengok saat pernikahan Zulin Aziz dan suami tadi. Dalam suasana mengikut prosedur operasi standard SOP pasangan.

Zulin Aziz kini isteri Farhan Norzaini 3 hours ago 6 KUALA LUMPUR. Zulin Aziz kini isteri Farhan Norzaini. Setelah hampir sebulan mengikat tali pertunangan pelakon dan pengacara Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaannya Farhan Norzaini35 selepas dinikahkan di Masjid Negara pada jam 920 pagi tadi.

Dengan sekali lafaz Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaan Farhan Norzaini 35 di Masjid Negara di sini pada jam 920 pagi tadi. Dengan sekali lafaz Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaan Farhan Norzaini 35 di Masjid Negara di sini pada jam 920 pagi tadi. Dengan sekali lafaz Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaan Farhan Norzaini 35 di Masjid Negara di sini pada jam 920 pagi tadi.

Ini kerana dia pernah melalui fasa memeritkan ketika mencari cinta sejati dalam hidupnya. Dengan sekali lafaz Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaan Farhan Norzaini 35 di Masjid Negara di sini pada jam 920 pagi tadi. PETALING JAYA Setelah dua tahun mengenali hati budi pelakon dan pengacara Zulin Aziz kini sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaannya Farhan Norzaini dengan sekali lafazDalam majlis akad nikah yang dijalankan mengikut prosedur operasi standard SOP di Masjid Negara sekitar pukul 920 pagi tadi pasangan mempelai telah diijabkabulkan Imam.

Farah Azleenda Abdul Aziz atau lebih dikenali sebagai Zulin Aziz lahir 26 November 1989 ialah seorang pelakon pelawak pengacara penyanyi dan penyampai radio Malaysia beliau merupakan bekas alumni Pilih Kasih musim pertama dan penyampai radio Suria FM. Setelah hampir sebulan mengikat tali pertunangan pelakon dan pengacara Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaannya Farhan Norzaini35 selepas dinikahkan di. February 20 2022 Post By Zaidi Mohamad.

Klik sini untuk baca artikel penuh. Mereka dinikahkan Imam Besar Masjid Negara Ustaz Ehsan Mohd. Zulin Aziz Kini Sah Bergelar Isteri Kepada Rakan Kongsi Perniagaannya.

Tepat jam 920 pagi pelakon dan pengacara Zulin Aziz sah menjadi isteri kepada Farhan Norzaini. Dalam suasana mengikut prosedur operasi standard SOP pasangan mempelai. Pilih Tarikh Cun 2022022 Untuk Majlis Nikah Zulin Aziz Selamat Bertunang Nak Mempercepatkan Benda Baik.

Berlangsung mengikut prosedur operasi standard SOP yang ditetapkan oleh. Dengan sekali lafaz Zulin Aziz sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaannya Farhan Norzaini di Masjid Negara pada jam 920 pagi tadi. Majlis akad nikah itu berlangsung mengikut.

- Gambar Kahnz Photograffiti Jimmy Kamarudin. Setelah hampir sebulan mengikat tali pertunangan pelakon dan pengacara Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaannya Farhan Norzaini35 selepas dinikahkan di Masjid Negara pada jam 920 pagi tadi. Selepas mengalami beberapa kali kegagalan dalam percintaan pelakon dan juga pengacara terkenal Zulin Aziz 33 akhirnya selamat melangsungkan pertunangan dengan jejaka pilihan hati yang juga rakan kongsinya iaitu Farhan Norzaidi 35 malam tadi.

View this post on Instagram A post shared by Zulin Aziz zulinaziz Sempat bergambar dengan pengantin. Zulin Farhan sah suami isteri. DENGAN sekali lafaz pelakon serta pengacara Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada Farhan Norzaini 35 di Masjid Negara pukul 920 pagi tadi.

Zulin ditemuramah dalam rancangan MeleTOP di Astro Ria pada 23 Jun 2015. Pasangan mempelai diijabkabulkan berwalikan abang pengantin perempuan Shah Rezza Abdul Aziz. Para hadirin yang datang juga benar-benar terhad dan hanya ahli keluarga serta sahabat dekat sahaja yang berada di lokasi pernikahan.

Pelakon popular Zulin Aziz 33 sah bergelar isteri kepada rakan kongsi perniagaannya Farhan Norzaini dengan sekali lafaz pada majlis pernikahan yang berlangsung di Masjid Negara jam 920 pagi tadi. Zulin Farhan sah suami isteri. Pasangan Zulin Aziz dan Farhan Norzaini akan disatukan sebagai suami isteri pada 20222.


Https Gempak Com Berita Terkini Sekali Keluar Vokal High Pitch Mommy Rebecca Nur Al Islam Salah Sangka Jerit Pembantu Kerana 35799 2020 04 30t23 45 00 000z Monthly 0 5 Https D3avoj45mekucs Cloudfront Net Astrogempak Media Badrul Hashim


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar