Social Items

Syafiq Farhain Dan Isteri

Isteri Saleem dedah Syafiq Farhain malu mengaku suaminya sebagai bapa. Syafiq masih boleh bermain permainan video biarpun sibuk dengan kerjaya sebagai ahli bomba dan penyanyi Sibuk dengan kerjaya sebagai penyanyi dan ahli bomba tidak menghalang.


Isu Syafiq Farhain Iluminasi

Kontroversi ini tercetus apabila syarikat rakaman Syafiq Farhain dikatakan menggunakan nama dan lagu Saleem untuk tujuan promosi menaikkan.

Syafiq farhain dan isteri. Sebelum ini Saleem melalui rancangan Melodi memberitahu dia tidak membenarkan anaknya seorang anggota bomba yang kini bergelar artis rakaman Syafiq Farhain menggunakan namanya dalam promosi album dan menyanyikan lagu-lagunya. Susah nak makan dan bercakap - Yang saya kena ni bukan penyakit kelamin Isnin 25 Oktober 2021 512 PM. Kelahiran 19 Februari 1994 umur 27 Berasal dari.

Baru-baru ini isteri Shuk itu juga nampaknya telah menarik perhatian ramai apabila dilihat semakin glowing kurus dan cantik semenjak hidup sendiri. Tindakan Julia diselar netizen kerana dianggap biadab dan keterlaluan. Menurut Syafiq atau nama sebenarnya Nursyafiq Farhain AM Salim27 pada awal pemergian bapanya yang juga penyanyi lagenda Allahyarham Saleem mereka mempunyai sedikit krisis.

Jangkitan Herpes menyukarkan Syafiq untuk menyanyi makan dan bercakap. August 31 2021 August 31 2021 admin 0. Disamakan Dengan Isteri Firaun Baju Persalinan Uyaina Arshad Dikecam Netizen.

Ya Allah ampunilah dosanya berilah rahmatMu ke atasnya sejahtera dan maafkanlah dia. Malah menerusi Instagram Story miliknya Sera ada memuat naik beberapa tangkap layar memaparkan penghantar mesej dipercayai Shuk memberi pesanan kepadanya supaya jangan terlalu cantik dan jangan. Dalam video itu juga Julia mendakwa sikap Syafiq ialah kerana ibu kandungnya itu yang tak tahu mendidik anak.

Isteri Saleem Dedah Punca Sebenar Anak Saleem Dilarang Nyanyi Lagu Ayahnya. Dengar cerita Heykal dan keluarga telah berperang dengan bekas isterinya. Kaitkan Syafiq dengan Saleem.

Nursyafiq Farhain bin AM Salim lahir 19 Februari 1994 merupakan seorang ahli. Ketika kejadian Julia diwawancara oleh pihak Utusan Online dan temubualnya dipancarkan secara langsung menerusi Facebook Live. Kesian Syafiq Farhain terkena kudis herpes.

Ujar Julia sebagai anak Syafiq sepatutnya datang meminta maaf kepada suaminya itu atas apa yang pernah dilakukannya dahulu sehingga membuatkan Saleem terguris hati. Pembabitan Syafiq menerusi aplikasi Smule berjaya menarik perhatian ramai kerana vokalnya yang dikatakan iras-iras Saleem. Nursyafiq Farhain bin AM Salim.

Baru-baru ini industri hiburan telah dikejutkan dengan kehadiran anak kepada penyanyi lagenda Saleem Iklim iaitu Syafiq Farhain. Sudah cukup cukup sudah. Ujar Fizo dia menghormati pandangan Mawar mengenai isu tersebut dan telah pun memaafkan.

Giliran Anak Saleem Pula Buka Mulut Isu Hubungan Dengan Ayah. Julia berang kerana syarikat rakaman Music Valley mengaut keuntungan atas nama Saleem untuk menaikkan populariti penyanyi baru Syafiq Farhain. Kampung Chalok Setiu Terengganu Malaysia.

Syafiq Farhain bersama ibu kandungnya Terbaru dalam satu video yang dimuatnaik oleh Utusan Online isteri Saleem Julia Bachok menyampaikan rasa berang dengan komen-komen netizen mengenai perkara itu. SERING terkena kudis herpes penyanyi Syafiq Farhain mengakui jangkitan tersebut menjejaskan. Menurut Syafiq atau nama sebenarnya Nursyafiq Farhain AM Salim 26 ramai rakan yang bimbang dengan keadaannya dan menyangka dia digigit tebuan.

Syafiq Farhain pertahankan gamers. Hubungan Baik Dengan Keluarga Tiri. Semasa majlis perkahwinan Faezah Elai dan Heykal Hanifah pengarah drama Slot Samarinda TV3 Jiwa dan Lara berlangsung ada desas desus di Facebook yang dia tidak memberikan nafkah kepada anak-anaknya dengan bekas isteri pertama kerana sibuk melangsungkan perkahwinan.

Ramai pihak tak tahu perkara sebenarnya. Diserang di pejabatnya hari ini syarikat rakaman yang menerbitkan lagu Syafiq Farhain berjanji tidak lagi mengaitkan nama penyanyi baru. PADA saya yang lepas itu biarlah lepas.

Sekali dia dedahkan pernah habiskan sampai separuh hari dengan game. Pelakon dan pengacara Fizo Omar meluahkan rasa simpati terhadap apa yang dihadapi bekas isteri Mawar Karim yang dihentam teruk oleh netizen gara-gara tindakannya berkongsi luahan perasaan mengenai anak mereka Wan Maryam di Instagram baru-baru ini. Saya tidak kisah apa orang luar nak cakap kerana mereka tidak tahu apa yang berlaku.

Ada juga yang tak tahu tapi buat-buat tahu. Anak kepada penyanyi Saleem Iklim iaitu Syafiq Farhain mengakui hubungan dengan ayahnya berada dalam keadaan baik dan tidak seperti yang digambarkan dalam sebuah video temubual media baru-baru ini. PENYANYI Syafiq Farhain 24 tahun memaklumkan bapanya Saleem 57 tahun telah meninggal dunia awal pagi tadi.

Bagaimanapun Syafiq menjelaskan ia disebabkan kesan daripada raw4tan tanam rambut yang dilakukan beberapa hari lalu. Penyanyi yang juga anak kepada penyanyi lagenda Saleem Syafiq Farhain telah pun membuat permohonan maaf secara terbuka melalui satu wawancara khas beliau bersama sebuah portal hiburan baru baru ini. Pengarah urusan syarikat rakaman Syafiq MVM Production- Rumhadi Rumlan memberitahu telah pun berjumpa Saleem dan akur dengan.

Menurut Syafiq dia berharap pihak tertentu berhenti daripada memburukkan lagi keadaan. Isteri Saleem Sekolahkan Netizen dan Peminat Syafiq Farhain. Mungkin ini sahaja yang tinggal untuk dikongsi luah Syafiq pada foto yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya.

Selepas saya muat naik f0t0 tersebut ramai yang hubungi dan mesej tanya keadaan. Penyanyi Syafiq Farhain mendedahkan tiada masalah mengenai hubungannya bersama ibu tiri Julia Bachok dan keluarga sehingga ke hari ini. Diterbitkan 4 minggu lalu.

Syafiq kena ingat dia pernah menuduh. Pelakon dan pengacara Uyaina Arshad mendapat perhatian orang ramai apabila pereka fesyen terkenal Shanell Harun memuat naik satu video di media sosial TikTok. Menerusi video berkenaan Uyaina atau nama sebenar.

Wanita itu juga dilihat mengawal.


Syafiq Farhain Sedia Untuk Kahwin Jika Bertemu Jodoh Dalam Masa Terdekat Saya Jenis Tak Kisah Asalkan Sedap Mata Memandang Hiburan Mstar


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar