Social Items

Sy Isteri Awak Ke

Lampu isyarat bagi pejalan kaki masih lagi merah. Os Yang Membuat Menitis Air Mata.


Isteri Saya Solat Tak Akan Dia Tak Tahu Hukvm Curang Dengan Lelaki Lain Media Cite Heboh

Masa isteri dlm p4ntang dia suruh sy berpuasa sampai anak 4thn skrg bila anak umur 4thn ini yg berlaku November 12 2021 Hana Umum 0 Isteri selalu cuai dia biarkan anak seawal 8-10 bulan yang baru dapat belajar duduk berendam seorangan di dalam besen di tandas meletakkan p1s4u memasak atau gunt1ng di merata rata rumah.

Sy isteri awak ke. Sebabnya tak larat nak hadap gosip. Puasa hari ke 28 kami bersiap nk balik ke kampung suami setiap tahun raya pertama wajib di rumah ibu bapanya ibu saya diserang strok. Music video by The Tea Party performing Sister Awake.

Awak ada tanggungjwb awak jgk terhadap isteri. Senyuman si isteri di seberang jalan. Nafkah langsung x bagi sebab mak xbg beri pd saya.

Baca perlahan lahan semoga dapat pengajaran dari kisah ini. Assalam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Yelah orang masih pandang bermadu ni perampas bermadu ni buruk dan sebagainya.

Sy boleh jaga awak asalkan awak boleh bercakap itu cukup memadai dan sy bersyukur. 1942012 sy sah menjadi isteri kepada Tengku Ahmad Johari bin Tunku Ishak. Then malam dia just cakap sy bwk awak dinner kita bwk semua mama abah dgn anak2 so kita ikutkan je lah mana dengan silap jalan pastu dah smpai kedai silap kedai pulak pastu jauhhhh kedaung nk jalan ke restoran yg btul terpacak ja depan tu i can see the decorations yg cantik and my friends there.

Saya akan jadi Isteri awak makmum awak dan teman awak hingga akhir hayat insyallahRamai nye la orang tengok kita. Sy nk bertanya tentang suami yg tidak berkerjax memberi nafkah dan meminjam duit isteri untuk berniagamungkin sbb ego seorang lelaki itu tinggisy x boleh tegur suami sybila tegur sama ada die naik marah atau die pekak kn telinga shjatahun lepas ni bisnes suami sy bankruptjd dia dh x ada kerjasy sebagai isteri bantu lah menyara keluargasy end up. Tapi sebaik saje selesai semua saya balik ke rumah sewa suami tak habis2 cakap bila nak bayar rm5k tu banyak nya mak awak mintak hantaran tu apa yang awak beli abang tak nampak pun gelang ke rantai.

Saat diijabkabulkan dia dengan hati yang tenang dan yakin melafazkan akad nikah dengan jelas. Memberi makan bilamana kamu. Jadi mna tanggungjwb awak selama nie.

Luahan Hati Isteri Arwah Mr. Ko sedar diri sikit lah jadi lelaki Samsina Ahmad Membaca confession ini secara langsung sy sgt2 berterima kasih dgn kakak ipar sy Norazian Rohani dan anak2. Saat melihat awak duduk di tilam sila muka saya terus merah tak ketentuan arah.

Hulkcame February 18 2018 at 646. Seorang saudaranya yang terdekat telah berkata Awak ni terlalu sangat cintakan isteri sehingga sanggup berbuat demikian yang mana tak ada siapa lagi di kampung ini buat begitu. Suami masih dgn alasan adik beradik awak yg lain boleh jaga.

Awak akan jadi suami saya Zam. Doakan saya bahagia bersama suami dan anak saya. Apakah hak seorang isteri ke atas suaminya.

Baguslah awak boleh control perasaan tu. Bkn anak isteri awak sorang yer. If you are so good much better than their wife dah lama dah 30 orang tu kejar awak setiap hari ajak kahwin melutut depan mak ayah awak merayu nak jadikan awak isteri nak bertanggungjawab pada awak sebab awak memahami diorg dan diorgkan lelaki yg baik of course la nak bertanggungjawab.

Suami awak tak mampu tapi suami saya mampu kami isteri isteri juga mampu. Saya tgk awak cool je tp saya tahu awak pun mesti macam sy. Ada perkara boleh ikut ada boleh bantah.

From the perspective of a male sinner memangla dia cakap isteri semua2 tu garang malas lebihkan anak dan lain2. Orang kita masih tak boleh terima hakikat. Seorang lelaki dalam lingkungan umur yang sama juga turut senyum memandangnya dari seberang jalan sana.

Suami xsalah nak pertahankan mak sendiri. Kisah ke 2 lebih mendebarkan baca perkongsian di bawah. Ke mak awk simpan buat belanja dia walaupun hati saya terguris saya cuba bersabar sebab tahu saya tak ada apa2.

Sekarang awak sendiri yang rugi. Panggillan Allahyarham kpd syb i la sy mati nnt hari pertama satu Malaysia. Suami sy mngkin dgr bunyi kunci dan trus bukak pntu tanpa sy yg bukak.

Even sy pregnant awak pun x ambik tahu. Provided to YouTube by Universal Music GroupSister Awake Remastered The Tea PartyThe Edges Of Twilight 2015 Universal Music Canada IncReleased on. Slama 3hr sy kt kgsy rasa xsdp hatigelisah jiwasy blk ke kl dgn abg sy tanpa pngetahuan suami systibanya di rmh sy trnampak slipa pmpuan.

Saya tak mahu ulang keb0dohan lalu dan saya bertegas utk hantar ibu ke klinik dan menjaganya. 1994 EMI Music CanadahttpvevolyWTyK3O. Maaf kalau posting saya ni membuat kecaaman.

Mungkin dngan kehadiran isteri kedua isteri no1 tu boleh muhasabah diri boleh perbaiki diri sama2 boleh berubah so jgn la salah kn sebelah pihak je tngok jgk situasi tu. Cuma persoalkan tanggungjwb saya terhadap awak. Pandai buat kenalah pandai jaga Delete.

Berdoalah dik andai satu hari ditakdirkan Allah awak bernikah agar awak tak diuji sebagaimana isteri2 kepada lelaki2 yang datang pada awak. Dan dipendekkan cerita kami nikah dan saya minta dipindahkan tempat kerja ke cawangan lain. Pak Mat manjwab Sebenarnya sebelum Maznah hendak hembuskan nafas yang terakhirnya beliau telah berpesan kepada saya kalau hendak kahwin pun tunggulah sehingga.

SY ISTERI KE 2 TIME NK BT BUKU PINK SUAMI SURUH NGAKU ANAK NI ANK LAKI LAIN TAK SGKA INI SEBABNYA PATUT SURUH SAYA MENIPU July 15 2021 July 15 2021 by fairuz. Sy anggap ni teguran untuk isteri kepada suami yg soleh. Skrg dorg tau yg dorg silap dr hari sy Salam tgn tok kadi sy berjanji dgn diri sy takkan tinggalkan awak.

Seorang lelaki yang tidak mencintai saya ketika itu. Sy sanggup tunggu awakxckup ke tu tanda setia sy pd awkmybe awak xnpkxpe sy sedaringat bukan senang nak lupakan benda lamalgi2 yang lama kembali semulaingat benda yang sy xske hrap awak fhamsy dh cuba tp xlehsebab tu cinta pertama awaksikap sy automatik berubahsy hrp awak fhammaafkan sy jika sy terkasar bahasa kurang ajar. Dah penat2 ni at d end cakap kt isteri awak dah x cantik menarik lagi utk sayasaya dah jatuh hati kat perempuan lain.

Anak tu pun anak awak juga. Sy isteri ke 2 duduk rumah flat k0s rendah tp kak madu tgl rumah banglo. Sy nekad buat mereka berpisah.

Seorang wanita dalam lingkungan umur dua puluhan mengusap perlahan perutnya yang sudah berusia tujuh bulan sambil bibirnya manis menguntum senyum. Selepas bermadu sy kurang dpt perhatian dr suami dan dia sudah tak berselera utk bersama dgn sy akhirnya sy tewas dan terlanjur dengan seorang lelaki. Muka dia nmpak sgt trkejut dgn kehadiran sy dn ank2suami hanya bekain pelekat tanpa bajusy trus msk kedlm rmhsuami tahan sy xbg.

Assalamualaikumdah 5 hari kepulangan Allahyarham suami sy Mr Os ke rahmatullahtakpe lah sy redhocuma teringat kata2 Allahyarham beberapa minggu sebelum beliau kembali ke penciptanya U. Sy tak kisah keadaan awak terbaring ke berkerusi roda ke janji awak ade dgn sy sama2 kita besarkan anak kita. Padahal semua ckp meeting la busy la yg fad.


Suami Sy Mampu Suami Awk Xmampu Aku Isteri Ke 3 Tp Aku Bhgia Tidur Dgn Suami Bergilir2 Dgn Maduku Two E Kesah


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar